tirsdag 31. januar 2012

Oppgave Stilarter og trender 2.

Dette innlegget kommer ganske tett oppi det andre, dette er fordi at jeg ikke hadde tid tidligere til å laste opp det første, så det ble bare slik.

Nå har jeg laget modellen min, og jeg har laget en utstilling til den, jeg skal legge ut bilder av prosessen og det ferdige resultatet. Jeg skal også laste opp et bedre bilde av det ferdige resultatet når jeg har tatt et bedre bilde, grunnen til at bildene ikke er så gode er fordi at de er tatt med Iphone kamera isteden for mitt normale kamera (DSI en min)











Her er alle bildene som jeg kan legge ut på bloggen nå, resten var enten litt utydeligge eller nesten de samme bare at de er et steg videre i produksjonen, jeg skal laste opp et bilde av hele utstillingen mer klar senere.
Jeg har også klart å lage lys i lampen, dette synes jeg at var litt kult, jeg har tatt å teipet opp ledningen i taket på boksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar