torsdag 5. januar 2012

Ny oppgave.

Nå er det en stund siden jeg har skrevet på denne bloggen, dette er fordi at den siste tiden på skolen før ferien hadde vi kun prosjekt til fordypning, og denne oppgaven som vi hadde der hadde vi begynt med tidligere på høsten, en tid før bloggen ble opprettet.

Denne nye oppgaven skal jeg ikke skrive noe om før vi er ferdige med oppgaven, grunnen til dette er at vi har en ganske kort oppgave, en slaks forberedelse til eksamen. Så vi tester ut hvordan det er, bare det er noen forskjeller, vi har lov til å få hjelp og råd fra lærer og vi har lov til å lage ting hjemme og ta dem med til skolen, dette er ikke lov på eksamen. Jeg håper at vi får flere slike forberedeleses oppgaver, de er kjekke og ikke alt for lange.

Jeg hadde ikke tenkt til å ta med noe bilde, men jeg kan ta med noen inspirasjonsbilder til denne oppgaven, det føler jeg at ikke gjør noe. Alle bildene er funnet på google, og jeg søkte på karnevallsmasker, nyttårs masker.






Jeg skal lage en nyttårs utstilling med masker som tema.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar