tirsdag 17. januar 2012

Ny oppgave del 2

Det har vert tralvelt med dataen i det siste så jeg har ikke fått lagt ut noe om den nye oppgaven som jeg lovet. Denne oppgaven handlet om å lage en nyttårsutstilling. Min utstilling ble ganske enkelt laget.

Om oppgaven:
Vi skulle lage en nyttårsutstilling som markerer året 2012, vi skulle også konkretisere valgene som vi tok. I denne oppgaven skal det også være et tema, eks : maskeradeball, fest, det nye året osv. Vi skulle også skrive litt om formen på utstillingen.

Min oppgave er ganske enkel, og jeg valgte maskeradeball, grunnen til dette er at jeg forbinder nyttår med nye muligheter og det er å kle seg opp til en versjon av deg som du vanlig vis ikke er. At du har på en "maske". jeg må også si at min utstilling er innenfor et kvadrat så den er ganske geometrisk i formen, ellers har jeg brukt en byste, som jeg vil kalle organisk.

Bilder:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar