torsdag 2. februar 2012

Oppgave Stilarter og trender del 3.

Nå er jeg helt ferdig med utstillingen, og jeg har fått bedre bilder av den. Så jeg tenkte at jeg skulle legge dem ut nå i dette innlegget. Jeg har ikke så mye å si, ettersom jeg har jobbet en del med den skrifligge delen av oppgaven. Men jeg må si at når jeg har lys i lampen så er det litt kult å se på bildene av lampen.








Dette siste bildet er bare for å vise hvor liten lampen er, det er min hånd som er ved siden av lampen.


 Her er de fleste bildene av lampen og utstillingen, jeg har tatt bilder fra ulike vinkler slik at en kan se hvordan den ser ut fra alle kanter, jeg har lys i den, og det er gjort ved at jeg har satt små lys inni. JEg synes at dette ble en kul effekt, og det er mulig å se at det er lys i lampen selv om lyset inne i rommet hyllen står i er på.

Denne oppgaven var ganske kjekk og spennende, og jeg har lært mye nytt om både designeren og noen av de tingene som han har designet. Slik som operahuset og denne lampen, som er en inspirasjon fra operahuset, det er derfor jeg har operahuset som bakgrunn, jeg har også gitt bakgrunnen en 3D effekt, slik at den ikke skal virke så flat. Lampen har et ganske passende navn, den heter Opera.

http://www.lightyears.dk/lamps/pendants/opera.aspx - her er lampen som jeg har min inspirasjon fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar